KLANTINFOCUS

De dienstverlening verbeteren aan de hand van klanttevredenheid

KLANTINFOCUS helpt gemeenten en (non-profit) organisaties met het continu verbeteren van de kwaliteit van hun dienstverlening. We meten en rapporteren door middel van smileys de klanttevredenheid, medewerkerstevredenheid en patiënttevredenheid. Dit doen we op een snelle en efficiënte manier en met de modernste software. Het inzichtelijk maken van de feedback biedt de mogelijkheid om de kwaliteit van de dienstverlening direct te verbeteren.

Met klanttevredenheidsmonitor GovMetric meten en rapporteren we de klanttevredenheid. Dit inzicht in de tevredenheid geeft organisaties de mogelijkheid om hun dienstverlening direct te verbeteren.

Wat is onze achtergrond? – KLANTINFOCUS is opgericht door Michel van der Togt in 2009. We zijn inmiddels uitgegroeid tot een toonaangevend bureau op het gebied van klanttevredenheid. We hebben professionele ervaring in het in kaart brengen van de tevredenheid, niet alleen van klanten maar ook van patiënten en medewerkers. We spannen ons daarbij tot het uiterste in, om onze cliënten maximaal te laten profiteren van onze innovatieve oplossingen.

Wat is onze doelgroep? – Van huis uit richten wij ons op de (semi)overheidssector. Onder onze cliënten bevinden zich rond de 40 Nederlandse gemeenten en een aantal grote zorginstellingen in Nederland, België en Duitsland.

Hoe meten en rapporteren we? – Voor het meten van de feedback zetten we alle moderne bedrijfstechnieken in. Met behulp van smileys meten we de tevredenheid op de verschillende contactkanalen. De resultaten verschijnen direct en automatisch in de rapportages en deze analyses zijn online toegankelijk in de klanttevredenheidsmonitor GovMetric van KLANTINFOCUS. Op een snelle en efficiënte manier meet GovMetric continu en volautomatisch de klantbeleving over de dienstverlening. In de rapportages geven we gedetailleerd inzicht in de waardering van de dienstverlening per contactkanaal.

Lees meer over ons of neem contact op en kom langs voor een Fairtrade kopje koffie of thee met een smiley!

Op de foto: Barbara Visser en Michel van der Togt in het kantoor aan de Havenstraat in Bussum. Foto door Andrea Bartosova.

ICON_FGGM